logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: La Fira del Comerç i la Tapa a Castelló per celebrar el Dia del Comerç Local
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Festes > La Fira del Comerç i la Tapa a Castelló per celebrar el Dia del Comerç Local
FestesNoticies

La Fira del Comerç i la Tapa a Castelló per celebrar el Dia del Comerç Local

noviembre 21, 2023
Compartir
2 minuts de lectura

 

El poble de Castelló es prepara per a una celebració especial en honor al Dia del Comerç Local amb la Fira del Comerç i la Tapa. Aquest esdeveniment tindrà lloc els dies 20, 21 i 22 d’octubre a l'Espai Multiús. El divendres, la fira obrirà les seves portes de 17:00 a 22:00 hores, mentre que el dissabte i diumenge, els visitants podran gaudir d'aquesta festa del comerç local de 10:00 a 22:00 hores.

La Fira del Comerç i la Tapa, organitzada per l'Associació de Comerços i Serveis de Castelló  i patrocinada per l'Ajuntament de Castelló i la conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, no només ofereix una oportunitat per als ciutadans de recolzar els seus comerços locals preferits, sinó també per a gaudir de delicioses tapes i tastets culinaris dels establiments del poble. Aquesta cita és una oportunitat única per a explorar el comerç local de Castelló i deleitar-se amb els sabors locals. Especialment, el diumenge hi haurà un esmorzar popular a càrrec dels bars del poble, al igual que el dinar. 

A la fira hi trobaràs de tot: moda, complements, bellesa, esports, ferreteria, decoració i, per descomptat, gastronomia. També hi haurà una àmplia programació d'activitats i sortejos. La Fira del Comerç i la Tapa promet ser un cap de setmana emocionant per als residents i visitants que vulguin gaudir del millor del poble i donar suport als seus comerços. Viu el teu comerç!

ElMiragall.org noviembre 21, 2023 octubre 17, 2023
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Pagament loteria premiada de la Junta Local Fallera
enero 22, 2019
Arranca el Cine d'estiu a la Plaça l'Om: Hui es projectarà 'Lightyear' a les 22.00 h
julio 6, 2023
Raspall al trinquet de Castelló, dilluns 9 de maig
mayo 5, 2022
“Equilibri entre dos mons”, de Mónica Pizarro Jiménez, guanya el concurs de fotografia “Dones que fan poble”
mayo 11, 2026
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?