logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Alumnat del Col·legi Hernández presenta un nou curtmetratge a Escòcia.
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Alumnat del Col·legi Hernández presenta un nou curtmetratge a Escòcia.
Cultura i ociNoticies

Alumnat del Col·legi Hernández presenta un nou curtmetratge a Escòcia.

mayo 24, 2018
Compartir
2 minuts de lectura

L’alumnat de 6é de primària del Col·legi Hernández presenta un nou curtmetratge en la mobilitat Erasmus+ a Escòcia.

L’alumnat de 6é de primària ha participat en una nova mobilitat del Projecte Erasmus+ KA219 “Our lives, our stories” del 12 al 18 de maig. Són ja 10 anys de treball en Programes Europeus, 6 dels quals amb el Pollockshields Primary School de Glasgow, compartint la convicció de la necessitat de la internacionalització dels centres, així com la multiculturalitat con a eina enriquidora de l’aprenentatge.

Dins del marc d’aquesta mobilitat Erasmus+, l’alumnat i el professorat del Col·legi Hernández rebérem la visita de Rubén Trenzano Juan, Director General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme, i Josepa Sonia Pérez Ortuño, cap del Servei d'Idiomes i Programes Europeus, amb els quals compartírem les nostres experiències en Programes Europeus. D’aquesta manera, hem pogut agrair en persona l’esforç dedicat a la coordinació per part de la Conselleria d’Educació, que ajuda a la nostra comunitat educativa a créixer en un entorn global i multicultural.

El producte final sorgit d’aquesta mobilitat ha estat un nou curtmetratge en anglès i valencià elaborat per l’alumnat de 6é de primària, que rep el títol de “I was here”. Gravat en paratges del poble com la Font Amarga i ambientat en la Guerra Civil, conta la història dels brigadistes escocesos que lluitaren en l’enfrontament. Aquest curtmetratge ens ha donat peu a aprofundir en la problemàtica dels refugiats en l’actualitat, sent el Pollokshields Primary School un dels centres de referència en l’acollida d’aquest tipus d’alumnat.

A més a més, aquest treball audiovisual ha estat seleccionat pel British Council i es projectarà pròximament a la conferència anual per a assessors i assessores de formació a la ciutat de Nottingham.

Volem agrair la recepció institucional que tinguérem al Glasgow City Council per part de Lord Provost i Ms Leslie Atkins i, especialment, al coordinador del projecte David Naughton, que ens fa sentir sempre com a casa. Col·legi Hernández

ElMiragall.org mayo 24, 2018 mayo 24, 2018
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Respir i el II Concurs de Relat Breu sobre Alzheimer
julio 18, 2019
Pla de Transició Primària/Secundària
marzo 2, 2017
Reforma al Trinquet Municipal, es solucionen els problemes d’humitats
noviembre 22, 2023
Important l’organització i la col·laboració en la recollida
octubre 31, 2024
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?