logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Memorial Pascual Momparler 2023
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Esport > Memorial Pascual Momparler 2023
EsportNoticiesSocietat

Memorial Pascual Momparler 2023

noviembre 20, 2023
Compartir
2 minuts de lectura

El pròxim diumenge 14 de maig de 2023 es celebrarà el 'Memorial Pascual Momparler', on tindrem, eixida i arribada de la cursa a Castelló.

L'eixida es donarà a les 9.30 h des de la Ronda Montolivet de Castelló, l'organització estima que al voltant de les 13.24 serà l'arribada a la meta, situada al mateix punt de partida, després de passar per Alcàntara del Xúquer, Sellent, Enguera, Navalón, Moixent, Vallada, Alt de Campello, Alta de Santa Anna i tornar a Castelló.

Aquest any com a novetat, els i les ciclistes hauràn de passar per el port de Sumacàrcer fins a cinc vegades.

El 'Memorial Pascual Momparler' que va nàixer al juny de 2013 amb l'objectiu. d'homenatjar al castelloner Pascual Momparler, tot un referent nacional en el món del ciclisme i organitzador des de fa més de 30 anys de carreres a Castelló.

Es realitza una competició clàssica integrada en la Copa d'Espanya per a les categories elit i sub-23 i de gran importància en el calendari nacional ja que convoca els millors equips nacionals i internacionals de la categoria i en la qual brillen les joves promeses d'aquest esport, aquest memorial està organitzat pel Club Ciclista de Castelló amb la col·laboració de l'Ajuntament de Castelló.

La raó de ser d'aquesta carrera és recordar Pascual Momparler Gandia.

Com a ciclista va competir en juvenils i sub23. Va arribar a estar en "La Propietària – Bahamontes" amateur i fins i tot va aconseguir diverses victòries.

Pascual va transmetre la passió pel ciclisme a les persones que tenia al voltant, començant per la seua família. Per això, quan va morir al setembre de 2012, decidiren establir aquesta carrera, per mantenir el seu record viu.

 

ElMiragall.org noviembre 20, 2023 mayo 11, 2023
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Convocatòria del Certamen Literari Castellum Ripae 2025
abril 29, 2025
Elecció de les Falleres Majors 2025 de Castelló i les seues corts d’honor
junio 13, 2024
Ha arribat la pluja!!!
febrero 20, 2018
El taller “Super Xefs” protagonitza una nova jornada dels Tallers Lúdics dels Dissabtes
mayo 19, 2026
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?