La Biblioteca Pública Municipal Joan Fuster de Castelló dona la benvinguda a l’estiu amb una selecció de novetats bibliogràfiques pensades per a tots els públics. Aquest estiu, els prestatges s’omplin de lectures fresques, entretingudes i inspiradores per a totes les edats i gustos.
Per al públic adult
Hem incorporat algunes de les obres més destacades de la literatura contemporània, tant en valencià com en castellà. Destaquen títols guardonats com «Mi nombre es Emilia del Valle», escrit per Isabel Allende, i «La península de las casas vacías» de David Uclés, Premi Cálamo Llibre de l’Any 2024 i Premi Andalucía de la Crítica.
També trobareu novel·les en valencià com «Les noies de Sants» de Tània Juste i «Aquest tros de vida» d’Irene Solà, dues lectures molt recomanades per la crítica.
Per al públic infantil i juvenil
Els més menuts podran gaudir d’aventures divertides amb noves entregues de col·leccions com «Els cacauets Futbolers». També s’han inclòs àlbums il·lustrats, contes clàssics renovats i lectures d’estiu adaptades a totes les edats escolars. També incorporem el guanyador del Premi de no ficció infantil M. Dolores Català Amorós a Castelló 2024, «3 minihistòries de bessons».
Altres gèneres i temàtiques
No oblidem a les persones amants de la no-ficció: la secció de biografies, assaig i memòria històrica s’ha ampliat amb novetats d’autors i autores locals.
Vine, tria i emporta’t la teua lectura d’estiu. Des de la Regidoria de Cultura, animem a tota la ciutadania a apropar-se a la biblioteca i descobrir les novetats que hem preparat amb molta cura. Amb el carnet de la Xarxa de Biblioteques Públiques pots emportar-te en préstec fins a 4 llibres durant 21 dies. Si encara no tens carnet, pots sol·licitar-lo a la mateixa biblioteca de manera gratuïta.
Aquest estiu tria lectura i refresca’t amb cultura! T’esperem a la Biblioteca Pública Municipal Joan Fuster de Castelló!
Ací vos deixem les sinopsis de totes les novetats que vos presentem: