logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Una experiència internacional més al Col·legi Hernàndez: El Job Shadowing
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseño Web por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Una experiència internacional més al Col·legi Hernàndez: El Job Shadowing
Cultura i ociNoticies

Una experiència internacional més al Col·legi Hernàndez: El Job Shadowing

Última actualització 2017/06/20 at 12:45 PM
junio 20, 2017
Compartir
3 minuts de lectura

Com a participant en el Programa Erasmus + KA101 “Formazione digitale per GLI#ANIMATORI” impulsat per el IC San Pietro in Casale (Bologna), la professora italiana Caterina Grotte ha estat de job shadowing en el Col·legi Hernández i al IES Salvador Gadea (Aldaia) del 12 al 16 de juny.

El job shadowing és una activitat de mobilitat del professorat que es desenvolupa dins el marc d'un projecte europeu. Consisteix en l’observació "a l'ombra" del professorat d’un centre associat. Les activitats que es poden observar van des de la docència directa amb els grups d’alumnes, a les reunions de departament, dels claustres i a les trobades amb els pares i mares. L’objectiu fonamental és que el professor puga analitzar i contrastar el que veu amb la situació educativa del seu propi centre.

L'intercanvi de bones pràctiques i models educatius és un altre gran repte del job shadowing: el centre amfitrió ensenya les seves pràctiques d'èxit i el professorat visitant explica el que el seu centre també pot oferir quant a la metodologia i l’organització. Intercanvi de bones pràctiques i models educatius

Podem dir que el job shadowing té èxit quan ambdues institucions es beneficien mútuament de les competències del seu professorat i estableixen vincles que seran la llavor de futures aliances estratègiques o de xarxes internacionals d'intercanvi de bones pràctiques.

El nostre centre també compta amb un projecte Erasmus + KA101: “Education in the 21st century: creaTICvity+innovation+quality=Key of future” (2016-2018). El professorat del nostre centre tindrà la possibilitat de participar en cursos de formació a Irlanda, Anglaterra i la República Txeca i amb experiències de job shadowing per a Equip Directiu a la Dene Magna Academy (UK) i al Primate Dixon Primary School de Coalisland (UK).

Juntament amb el projecte Erasmus + KA 219 “Laboratorios de Humanidad” que permetrà que el proper curs els nostre alumnat de Secundària participen en activitats de formació i aprenentatge als centres associats a Romania i Polònia, aquestes iniciatives ens ajuden a consolidar la internacionalització del nostre centre.

Col·legi Hernàndez

ElMiragall.org junio 20, 2017 junio 20, 2017
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Vespertides |Programa de conciliació familiar per a juny
mayo 24, 2023
Fira del llibre a Castelló amb tallers culturals, creatius i animació lectora
abril 5, 2022
Exposició fotogràfica de les festes de Castelló
noviembre 4, 2019
I Trobada de Flautes
julio 21, 2017
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?