Després d’una il·lusionant pretemporada, el primer equip castelloner afronta el primer partit del seu segon any a 3a Divisió invicte. Amb victòries davant equips presumiblement de major entitat com el Torrent CF o l’Olímpic de Xàtiva i fixatges de renom que milloren la qualitat del planter, el nou curs promet.
Demà dissabte 7 de setembre a les 19:30 hores serà la primera cita per als blanc-i-negres al camp de l’Almenà. Els d’Iñaki Rodríguez rebran al Villareal CF ‘C’ dirigit per la llegenda valencianista David Albelda. Els castelloners buscaran allargar aquesta bona dinàmica sumant els tres punts a casa, però de segur que els ‘groguets’ els ho posaran ben complicat. Va de bo!
D’altra banda, el filial també arranca el nou curs. Amb una plantilla renovada i amb nou entrenador, Àlex Vaquero, inicia la temporada en Ayora, un desplaçament complicat, ja que de segur que l’Ayorense lluitarà pels primers llocs de la classificació. Aquest partit tindrà lloc el diumenge a les 17:30 hores.
Pel que fa al nostre equip femení, les blanc-i-negres començaran la competició la setmana que ve.
Des de l’Ajuntament de Castelló desitgem molta sort als nostres equips en l’arrancada lliguera.


