La selecció comarcal de la Ribera Alta, formada per jugadors del C.B. Maristes d’Algemesí, CH Ribera Alta Alzira i Escola Handbol Castellonera, va participar el passat dissabte en el I Torneig d’Handbol de Seleccions Comarcals de la Província de València, en la categoria infantil.
L’FBMCV va celebrar aquest torneig amb l’objectiu de veure jugadors per a confeccionar la selecció autonòmica infantil de la pròxima temporada. La competició va tenir lloc a les instal·lacions del CD Orriols Marni, on participaren 308 jugadors/es, 48 oficials i 20 arbitres.
Pel que fa a la nostra selecció, la Ribera Alta, va obtenir el tercer lloc després de jugar un triangular final davant les seleccions de la Costera-la Canal i l’Horta Sud, sent esta última la guanyadora. Cal destacar que en la fase de grups l’equip va tenir una brillant actuació imposant-se en els tres partits a la Ribera Baixa 29-24; l’Horta Nord 7-33; i al Camp de Morvedre 27-26.
Per part de l’Escola d’Handbol Castellonera van ser tres els jugadors elegits per a disputar aquest torneig, Raúl Gascó (aleví), Kevin Fons i Vicent Giner; els quals van fer un gran paper al llarg de tota la competició, juntament amb la resta dels seus companys.
En la competició femenina, la selecció de la Ribera Alta, formada exclusivament per jugadores del CB Maristes d’Algemesí, va ser la guanyadora del torneig.
Escola d’Handbol Castellonera