Hui a les 19:30 de la vesprada, al Parc de l’Estació, tindrà lloc la crema de la Foguera de Sant Antoni 2025. L’encesa de la foguera serà a càrrec dels Festers Majors, Falleres Majors de Castelló i els Sultans i Capitans.
Seguidament, començarà la festa amb el tradicional sopar de Sant Antoni:
A partir de les 20:00 hores, i no abans, al Mercat Municipal, l’AFMIC repartira els condiments per a la torrada i la beguda.
Les taules i cadires s’han de recollir i tornar una vegada finalitzat el sopar, al magatzem de l’Estació.
Caldrà indicar el nom i cognoms de la persona que ha fet la reserva i el nombre de persones que formen del grup.
Condiments aproximats 2025 (per cada 5 persones):
- 5 Llonganisses
- 5 Cansalades
- 2 Botifarres
- 2 Botifarrons
- 3 Xoriços
- Pa
- 1 pot de beguda per persona (cervesa, refresc, aigua o vi)
Recordeu, que en el moment de la inscripció haureu rebut un correu electrònic i confirmació i amb un enllaç per pagar els 2 €. Aquelles persones que no tinguen el correu de confirmació, o no hagen fet el pagament, no han quedat inscrites a la torrada.