La Banda Simfònica Lira Castellonera afronta la recta final de la preparació per a participar en la Secció d’Honor del 138é Certamen Internacional de Bandes de Música Ciutat de València (CIBM 2026). Es tracta d’una de les cites més prestigioses del panorama bandístic internacional.
Després de mesos d’assajos, treball i dedicació, la formació prepara les últimes setmanes abans del certamen. L’objectiu és arribar en les millors condicions a una actuació molt especial.
La banda, dirigida per Sergio Navarro Bonaviña, actuarà el pròxim 19 de juliol al Palau de la Música de València. Allí compartirà escenari amb algunes de les millors bandes de música.
La banda ha preparat un programa per al concurs que destaca per la seua qualitat artística i la seua càrrega simbòlica.
D’altra banda, la Societat Musical ha organitzat un servei de reserva de places per al desplaçament en autobús per facilitar l’assistència dels aficionats, socis i veïns que vulguen donar suport a la banda. El preu del viatge és de 10 euros.
Les reserves es poden formalitzar fins al 16 de juliol a la secretaria de la Societat Musical. L’horari és els dimarts i dijous, de 17.30 a 19.30 hores. Així mateix, també es poden fer a l’Estanc Núm. 1 i a les oficines de CEPSL, dins del seu horari habitual.
Des de la Societat Musical Lira Castellonera animen tota la població a sumar-se a aquesta cita tan significativa. Consideren que el suport del públic serà fonamental per als músics en un dels moments més importants de la seua trajectòria recent.
Per a més informació podeu contactar a l’email o accedir a la web de la Societat Musical
