Cada vegada queda menys per al final de les lligues i els resultats van cobrant més rellevància. Aquesta jornada s’han donat els tres resultats possibles, el femení li va guanyar al Villarreal ‘C’ per 2-1, el primer equip va empatar a Soneja 1-1 i el ‘B’ va perdre a Alfafar 1-0.
Un punt clau per a seguir en la lluita
L’UD Castellonense s’enfrontava al Soneja en busca d’allunyar-se de la part perillosa de la classificació i seguir enganxat al tren dels play-offs. Malauradament, sols va aconseguir traure un punt del camp dels Arcs, però que li serveix per a seguir a tres punts de la quinta plaça.
El partit va començar amb un ritme trepidant. Als 8 minuts de joc, Carles Siscar va avançar als castelloners al marcador, però al minut 20 va arribar la igualada dels locals. Els blanc-i-negres eren els dominadors de l’encontre, no obstant això no van poder materialitzar les ocasions de gol després que al minut 80 expulsaren a un jugador del Soneja.
La pròxima jornada jugaran contra el Gandia, el sext classificat, el diumenge 14 d’abril a les 18.00 hores al camp de l’Almenà. Un partit absolutament crucial per a definir les aspiracions del nostre primer equip.
Victòria important contra un rival directe
El femení jugava a casa contra el Villarreal ‘C’, un rival que estava dos punts per damunt, amb la qual cosa, l’encontre resultava importantíssim per avançar posicions.
L’equip castelloner va posar tot el seu coratge al terreny de joc per a remuntar el primer tant de les rivals. Amb un resultat final de 2 a 1, les nostres xiques es situen a 3 punts de la quinta plaça.
El pròxim partit serà al camp del Tavernes Blanques dissabte 13 d’abril a les 19.00 hores. Serà un altre partit a vida o mort, ja que si aconsegueixen la victòria les superaran a la classificació.
Una oportunitat desaprofitada pel filial
L’UD Castellonense ‘B’ encara l’últim tram de la lliga amb un calendari molt complicat. El partit d’aquest cap de setmana era una gran oportunitat per a sumar els tres punts en Alfafar i jugar més tranquils contra els rivals de la part superior de la classificació.
La primera part del partit va estar dominada pels castelloners amb arribades a l’àrea contrària, però no foren capaços de traduir el domini en gols. La segona part va ser més boja i descontrolada amb els blanc-i-negres bolcats a l’atac i els d’Alfafar ixint a la contra. Al minut 74 va arribar el gol que va decantar el partit per als locals en una jugada aïllada.
Toca alçar el cap perquè aquest cap de setmana ens visita el líder destacat, la Vall dels Alcalans. El partit del dissabte a les 17.00 hores no serà un partit gens fàcil, més bé al contrari, però confiem en que el camp de l’Almenà done alé als jugadors per a poder aconseguir algun punt.
La regidoria d’Esports convida a totes i tots els aficionats al futbol a acudir al nostre camp a animar els equips que estan jugant-se coses importants.

