Ahir dijous 9 de gener, a les 19:15 hores de la vesprada a l’edifici de l’Àgora Caixaforum de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, tingué lloc la presentació de la Lliga CaixaBank de Pilota Valenciana, en la qual el poble de Castelló comptarà amb tres pilotaris: Seve i Murcianet en la Lliga CaixaBank Pro 1 i Verdú en la Lliga Pro 2.
L’equip representant de l’Ajuntament de Castelló en la Lliga Pro 1 de CaixaBank estarà format pels pilotaris Montaner, Seve i Néstor. Mentre que Murcianet jugarà en l’equip representant de l’Ajuntament de Barxeta. Per altra banda, Arnau Verdú jugarà com a representant de l’Ajuntament de Xeraco en la Lliga Pro 2.
Molta sort als tres pilotaris de Castelló en aquesta Lliga Caixabank Pro 1 i Pro 2 2025 que comença!
Recordem que aquest diumenge 12 de gener tindrà lloc al Trinquet de Castelló a les 16:30 hores de la vesprada la partida Pro 1 CaixaBank entre els pilotaris representants de l’Ajuntament de Castelló (Montaner, Seve i Néstor) i els de la Llosa de Ranes (Salelles, Raúl i Bossio). Va de bo!




