logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Presentació del llibre L’aigua en la fosca, de Joan Sifre, aquest divendres a l’Obrera
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Presentació del llibre L’aigua en la fosca, de Joan Sifre, aquest divendres a l’Obrera
Cultura i ociNoticies

Presentació del llibre L’aigua en la fosca, de Joan Sifre, aquest divendres a l’Obrera

noviembre 19, 2025
Compartir
2 minuts de lectura

Aquest pròxim divendres, 21 de novembre, a les 19:30 hores, el segon pis de l’Obrera acollirà la presentació del llibre L’aigua en la fosca, la novel·la de l’escriptor Joan Sifre.

L’aigua en la fosca és una obra ambientada a Alzira, al cor de la Ribera, on el riu Xúquer —brau, generós i de vegades devastador— marca el ritme de la vida i el caràcter d’un poble acostumat a conviure amb la força de l’aigua.

La trama se situa en l’any 1963, quan una gelada ferotge arrasa les collites i sacseja l’ànim dels habitants. En aquest context, el relat acompanya l’últim any de vida de la protagonista, una dona que afronta la malaltia i la finitud mentre els seus familiars oscil·len entre la incredulitat, la ràbia, la por i l’amor. Les celebracions populars —Falles, Setmana Santa, Pasqua—, les feines del camp i els records compartits conformen l’escenari íntim d’una comunitat que lluita per mantenir-se ferma davant l’adversitat.

Amb un estil profundament personal i poètic, Joan Sifre teixeix una narració carregada de sensibilitat, on l’aigua es converteix en metàfora constant: calmada i fosca, però amb una força capaç de revelar allò que roman ocult. Les emocions flueixen pels meandres del relat i transporten el lector a la dolça plana de la Ribera, als seus paisatges, a la seua memòria i als seus silencis.

La figura del fill menut, observador innocent, aporta una mirada pura que travessa la foscor i permet que la vida brolle amb una llum inesperada. A través d’ell, l’autor obri un espai emocional on es barregen la desolació, la tendresa i la perseverança.

La presentació del llibre serà una oportunitat per descobrir aquesta obra que combina història local, tradició i profunditat humana. El públic assistent podrà escoltar l’autor i endinsar-se en els secrets d’una novel·la que promet emocionar i perdurar.

El Miragall noviembre 19, 2025 noviembre 19, 2025
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Raquel González, Campiona de Tennis 2020
agosto 10, 2020
Pròxima activitat del projecte ‘Ser Roder’: Visita cultural a Morella
junio 5, 2024
Processons festes de Castelló 2017, horaris i recorreguts
agosto 26, 2017
Exposició 'Fira de Santa Llúcia' al mercat municipal
enero 22, 2020
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?