logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Octubre, un mes de lluita contra el càncer
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseño Web por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Societat > Octubre, un mes de lluita contra el càncer
NoticiesSocietat

Octubre, un mes de lluita contra el càncer

Última actualització 2021/10/05 at 4:45 PM
octubre 5, 2021
Compartir
2 minuts de lectura

Des de la Junta Local Contra el Càncer de Castelló reprenem les activitats després de la pandèmia i ho fem en aquest mes d’octubre dedicat al càncer.

Vos informem que el pròxim dissabte dia 9 d’octubre, a la Plaça 9 d’Octubre i al carrer Jaume I hi haurà una mesa petitòria des de les 11.00 h fins les 13.30 h per poder contribuir en aquesta causa.

A la vesprada també estarem a la porta de l'Obrera abans del concert. 

A més a més durant tot el mes d’octubre trobareu als establiments del poble unes vidrioles perquè pugueu col·laborar en la investigació d’aquesta infermetat. Sopar solidari per lluitar contra el càncer, Mercat 14 de setembre de 2019

Tot el que es recol·lecte serà destinat a l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) que és una ONL (Organització No Lucrativa), privada i declarada d’utilitat pública que porta 64 anys treballant en la lluita contra el càncer. L’AECC integra malats, familiars, persones voluntàries i professionals que treballen units per prevenir, sensibilitzar, acompanyar les persones afectades i finançar projectes de recerca oncològica que permetran un millor diagnòstic i tractament del càncer. L’AECC manté com un dels seus objectius prioritaris la recerca oncològica de qualitat i és, a dia de hui, l’entitat social i privada que més fons destina a investigar el càncer amb 40 milions d’euros compromesos en més de 250 projectes a tot l’Estat espanyol.

Des de l’Associació vos donem les gràcies de bestreta!

Junta Local Contra el Càncer de Castelló

ElMiragall.org octubre 5, 2021 octubre 5, 2021
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Castelló finalitza l’elaboració de l'inventari municipal de consums energètics i d’emissions de CO2
mayo 24, 2019
Festivitat de Tots Sants 2021
octubre 27, 2021
Dos podis del CMEC al triatló de Xàbia
septiembre 14, 2021
Hui dimecres 22 d’abril felicitem ANDER
abril 22, 2020
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?