L’Ajuntament de Castelló convoca un minut de silenci el pròxim dilluns, 29 de juny, a les 12:00 hores. Aquest acte es realitzarà a les portes de l’Ajuntament, en solidaritat a les víctimes dels devastadors terratrémols registrats a Veneçuela.
Fins al moment, els terratrémols han provocat la mort de 235 persones i han causat al voltant de 4.300 persones ferides, a més de nombrosos danys materials i una greu situació d’emergència humanitària.
Aquesta iniciativa és un símbol de respecte a les víctimes i de solidaritat amb la població veneçolana afectada per aquest doble terratrémol.
L’Ajuntament convida la ciutadania a participar en aquest minut de silenci per a retre homenatge a les víctimes, traslladar el condol a les seues famílies i expressar el suport a totes les persones afectades per aquesta tragèdia.
