logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Més de 500 persones soparen a l'ermita en la segona edició de la festa del Calvari
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Més de 500 persones soparen a l'ermita en la segona edició de la festa del Calvari
Cultura i ociNoticies

Més de 500 persones soparen a l'ermita en la segona edició de la festa del Calvari

julio 30, 2019
Compartir
2 minuts de lectura

El passat dissabte 27 de juliol 4 associacions culturals del barri de l'Ermita van organitzar la II Festa del Calvari.

La comparsa mora Almohades, la comparsa cristiana Contrabandistes, els festers de Santa Bàrbara i la Falla Les Moreretes, amb el suport de l'Ajuntament de Castelló ens van preparar un gran comboi perquè les més de cinc-centes persones que van participar gaudiren d'una gran nit a la plaça de l'Ermita.

Les activitats començaren des del matí, a les 10.00 h amb un parc aquàtic per a tots els xiquets del poble. Després a les 20.00 h va continuar la festa amb un 'tardeo' en la plaça de l'ermita amb xaranga on es va allargar fins hora de sopar.

A les 22.00 h ja estava tot a punt per a sopar i a la plaça de l'Ermita plena de gom a gom es disposaven a sopar i gaudir de la festa més de cinc-centes persones de totes les edats, al voltant de les dotze de la nit va començar la discomòbil on els més menuts i joves van estar ballant i gaudint de la música.

El balanç de la Festa del Calvari "és molt positiu i creguem que La festa del calvari s'ha consolidat en un barri molt fester" han declarat membres de l'organització.

Picant ací podeu veure i baixar totes les fotos de Joanjo Puertos.

ElMiragall.org julio 30, 2019 julio 30, 2019
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Concert de Festes de la Banda Simfònica Lira Castellonera
agosto 10, 2016
Els encàrrecs de les vostres flors per a Difunts
septiembre 10, 2020
La Generalitat Valenciana decreta l'ús obligatori de la màscara
julio 18, 2020
Acte de lliurament del Premi Soler i Estruch 2021
septiembre 6, 2021
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?