logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: L’exposició l’’Esport tradicional valencià i territori’ a Castelló
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseño Web por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > L’exposició l’’Esport tradicional valencià i territori’ a Castelló
Cultura i ociNoticies

L’exposició l’’Esport tradicional valencià i territori’ a Castelló

Última actualització 2019/12/13 at 4:15 PM
diciembre 13, 2019
Compartir
2 minuts de lectura

L’exposició l’’Esport tradicional valencià i territori’ es un projecte itinerant de la Universitat de València i Diputació Provincial, coordinada per Víctor Agulló Calatayud i estarà a Castelló del 9 al 16 de desembre de 2019 a la planta baixa de l’edifici de l’Obrera, en horari de dilluns a divendres, de 10.00h a 13.00h i de 17.00h a 20.30h.

Aquest projecte ha comptat amb la participació d'una trentena d'especialistes en divulgació popular, aquest catàleg de l'exposició pionera sobre la importància de l'esport tradicional valencià, recull les principals modalitats d'esport autòcton, especialment les modalitats de la pilota valenciana, des del punt de vista històric, cultural, arquitectònic, esportiu, didàctic, etc Foto: Pilotaviu.com

Aquest volum recull les principals modalitats d'esport autòcton presents al territori valencià a partir de les aportacions d'una trentena d'investigadors i investigadores de la universitat i d'altres especialistes en divulgació popular.

Catàleg de l'exposició pionera sobre la importància de l'esport tradicional valencià, s'aborda especialment les modalitats de la pilota valenciana (galotxa,raspall, llargues,.), des del punt de vista històric, cultural, arquitectònic, esportiu, didàctic, etc.

D'igual manera, es tracten altres esports autòctons com a part del patrimoni cultural valencià (vela llatina, corregudes de joies, torres humanes, tir i arrossegament), els jocs tradicionals ha diferents espais valencians, en particular de l'interior valencià, així com l'atletisme popular a partir del circuit de curses populars, la volta a peu o els clubs d'atletisme. 

Aquesta exposició es gràcies a la gestió de la Coordinació de Pilota Valenciana de la DGE, fruit de l'acord de col·laboració entre la DGE i la UV.

Font de la informació: Universitat de València

ElMiragall.org diciembre 13, 2019 diciembre 13, 2019
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Taller de participació ciutadana mes de juny – Vídeo
julio 11, 2018
Fira d'Entitats 2018
noviembre 13, 2018
El CFB Castelló torna a estar d’enhorabona!
enero 13, 2017
Pròxima xarrada de la Fundació: 50 anys de Moros i Cristians a Castelló
junio 2, 2022
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?