L’Escola Pública de Persones Adultes (EPA) ha incorporat recentment dos nous serveis amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’estada tant per a l’alumnat com per al professorat. A partir d’aquesta setmana, el centre compta amb una nova mà quina d’aigua 💦, equipada amb els recanvis corresponents, i una mà quina de cafè ☕ accessible per a tota la comunitat educativa.
Aquesta iniciativa respon a una demanda recurrent del col·lectiu docent i de l’estudiantat 📚, que sol·licitaven espais i recursos per afavorir el descans i la hidratació durant les hores lectives.
Amb estes millores, l’EPA continua apostant per un entorn educatiu més acollidor i funcional ✨, adaptat a les necessitats de les persones adultes que compaginen sovint els estudis amb altres responsabilitats personals i laborals.


