logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: La UD Castellonense inicia la campanya d’abonaments 2026/27
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
Pretemporada UD Castellonense
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > La UD Castellonense inicia la campanya d’abonaments 2026/27
Noticies

La UD Castellonense inicia la campanya d’abonaments 2026/27

agosto 11, 2026
Compartir
1 minuts de lectura

La UD Castellonense afronta la pretemporada amb la preparació de la temporada 2026/27, una campanya especialment destacada per al club, que competirà per primera vegada en la 2a RFEF i participarà també en la Copa del Rei.

Amb l’objectiu de facilitar l’assistència als partits que la UD Castellonense dispute com a local en la competició de lliga, el club ha iniciat la campanya d’abonaments per a la nova temporada. Les persones interessades poden adquirir el seu abonament a través del web oficial.

El sistema de compra permet, una vegada creat un compte d’usuari, adquirir abonaments o passes per a diverses persones des de l’apartat «Renovar». El pagament es pot efectuar mitjançant targeta bancària a través de la plataforma en línia o en efectiu directament al club. En aquest últim cas, l’abonament haurà de ser validat pel club una vegada s’haja confirmat el pagament.

La UD Castellonense ha informat també que tota la informació relativa de la campnya d’abonaments, així com els detalls i les indicacions per a fer-se soci, es troba disponible a través dels seus canals oficials de comunicació en xarxes socials, Facebook i Instagram.

Pretemporada UD Castellonense
sferrer agosto 11, 2026 agosto 11, 2026
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Xerrada sobre lectura i família al CEIP Severí Torres
enero 23, 2024
Biblioteca Pública Municipal 'Joan Fuster'
febrero 21, 2018
VI Ruta Nocturna «De Castelló al Cel», el pròxim 12 d’agost
agosto 6, 2026
UD FEMENÍ A LA COPA VALENTA 🏆💜
mayo 2, 2025
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?