logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: La Diputació inicia l’última fase de les obres de la via ciclopeatonal entre Castelló i Senyera
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Societat > La Diputació inicia l’última fase de les obres de la via ciclopeatonal entre Castelló i Senyera
NoticiesSocietat

La Diputació inicia l’última fase de les obres de la via ciclopeatonal entre Castelló i Senyera

mayo 23, 2018
Compartir
3 minuts de lectura

El tram entre Senyera i l'encreuament amb la CV-560 romandrà tallat al tràfic del 24 de maig al 29 de juny amb motiu dels treballs de condicionament i construcció de la via.

El trajecte de quasi un quilòmetre per a ciclistes i vianants, inclòs l'accés a Sant Joanet, estarà totalment operatiu aquest estiu

La ruta ciclopeatonal entre Castelló i Senyera, inclòs l'accés a Sant Joanet, estarà completament operativa aquest estiu. La Diputació de València ha iniciat ja l'última fase dels treballs que serviran per a condicionar la carretera CV-564 i construir els 990 metres de carril annexe, que permetrà a vianants i ciclistes transitar de forma segura entre aquests municipis.

Per a poder desenvolupar aquesta última fase, l'àrea de Carreteres tallarà el tràfic a partir del dijous 24 de maig el tram entre Senyera i la CV-560. Un tall que està previst que es perllongue durant més d'un mes, fins al pròxim 29 de juny, i que permetrà dur a terme els treballs de condicionament de la plataforma central. Durant aquest temps, els vehicles hauran d'utilitzar com a itineraris alternatius la CV-562 i la CV-560.

L'execució d'aquests dos nous carrils ciclopeatonals compta amb un pressupost global de 294.000 euros, dels quals, 234.570 corresponen als 700 metres de via entre Castelló a Senyera i 60.437 als 240 metres de ruta ciclopeatonal en l'accés a Sant Joanet.

Tal com ha explicat el diputat de Carreteres, Pablo Seguí, “ambdues actuacions formen part del Pla de Mobilitat Ciclopeatonal de la Diputació de València, impulsat en 2017, que contempla un total de 97 actuacions en 102 municipis valencians”.

En la comarca de la Ribera Alta, Seguí ha detallat que el Pla “inclou 16 actuacions que sumen un total de 24.051 metres, amb una inversió global de 7.876.134 euros, la qual cosa demostra l'aposta ferma d'aquesta Diputació per millorar la seguretat d'aqueixos altres usuaris de la carretera, que també utilitzen diàriament la xarxa provincial ja siga com a esbarjo o per a desplaçar-se als seus llocs de treball, a centres esportius, als municipis contigus”. Diputació de València

ElMiragall.org mayo 23, 2018 mayo 23, 2018
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Finalitza Castenautes: les vesprades tecnològiques per a xiquetes i xiquets
agosto 1, 2022
Festes de Castelló 2019, per Valerià Benetó
septiembre 2, 2019
Juny es tanca amb temperatures rècord a la Comunitat Valenciana
julio 1, 2025
Nous horaris d’autobusos de la línia substitutòria FGV
febrero 27, 2025
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?