El passat dissabte 5 de març, a la pista d’atletisme "Luis Puig" de València, es va celebrar el Campionat Autonòmic Cadet de pista coberta.
És una de les cites importants en la temporada de pista coberta, i per això durant la celebració de la mateixa podem trobar els millors atletes de tot el País Valencià, en un esdeveniment esportiu on es pot gaudir de l’anomenat “esport rei” amb tota la seua esplendor i puresa.
Entre els participants, hi havia una representant castellonera, l’atleta Carla Tomàs Crespo, que actualment forma part del Club Atletisme Xàtiva. Carla va participar en la prova de salt de llargada i va aconseguir el subcampionat autonòmic amb un bot de 5'12 m.
Tot el poble de Castelló felicita Carla i desitja que continue practicant i gaudint de l’esport que li agrada, perquè sempre és una bona eina per a adquirir els valors fonamentals representats en la pràctica de qualsevol esport .