logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: L'Ajuntament de Castelló clausura, la II Escoleta Municipal de Nadal
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > L'Ajuntament de Castelló clausura, la II Escoleta Municipal de Nadal
Cultura i ociNoticies

L'Ajuntament de Castelló clausura, la II Escoleta Municipal de Nadal

enero 10, 2017
Compartir
2 minuts de lectura

L'Ajuntament de Castelló clausura, la II Escoleta Municipal de Nadal amb una festa i èxit de participació.
 
Aquest any  han participat 54 xiquetes i xiquets en aquesta iniciativa que s'ha desenvolupat en el CEIP Severí Torres.

L'Ajuntament de Castelló va clausurar el passat divendres, 5 de gener, la II Escoleta de Nadal amb una festa en la qual han participat 54 escolars que han gaudit d'aquest projecte en el CEIP Severí Torres durant les vacances escolars de Nadal.

La regidoria d'Educació, va manifestar el seua agraïment  a les famílies “per confiar en aquesta iniciativa”, que té com a objectiu “facilitar la conciliació laboral i familiar, demostrant que des del públic podem oferir un servei de qualitat, a través d'un projecte educatiu i d'oci amb monitors que han atès les necessitats de l'alumnat”.
 
Així, l'actual equip de govern “continuarà treballant en aquesta línia, perquè els nens i nenes puguen aprofitar les vacances escolars per seguir aprenent i formant-se, alhora que facilitem la conciliació familiar i laboral”. Per això, en el proper període vacacional se celebrarà la segona edició de l'Escoleta de Pasqua.

En breu s'obrirà el procés per presentar els projectes i adjudicar les escoles de vacances de l'any 2017 en un  procés participatiu i transparent,  en el qual  les Ampa  escolliran el projecte que qualifiquen  com  millor i més interessant ,sempre amb el requisit que el 90% dels monitors siguen de Castelló”.

 
 

ElMiragall.org enero 10, 2017 enero 10, 2017
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Gran ambient a Castelló en la segona edició de la Festa de Colors organitzada per la Falla les Moreretes
octubre 2, 2018
Anunci Ple Extraordinari urgent 27 de setembre de 2021
septiembre 24, 2021
L'Ajuntament de Castelló ofereix un nou taller 'Dones en marxa'
febrero 28, 2022
69 Pasdobles concert i vermut 29 d'abril 12 hores
abril 20, 2018
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?