El passat 16 de juliol, el municipi de Cullera va acollir la II Jornada a la Mar de Vibra Jove, una iniciativa que va reunir joves dels municipis integrants de RiberaEnXarxa en una jornada dedicada a la convivència, la participació i l’oci educatiu.
Al llarg del dia, les persones participants van prendre part en diverses activitats aquàtiques i dinàmiques de grup que van afavorir la interacció, el treball en equip i l’intercanvi d’experiències entre joves de diferents municipis. La jornada es va desenvolupar en un ambient de convivència i participació, promovent la creació de nous vincles i l’enfortiment de les relacions entre la joventut de la comarca.
Aquesta activitat s’emmarca dins de les actuacions que impulsa RiberaEnXarxa per fomentar la participació juvenil, la convivència i l’oci educatiu, amb la col·laboració dels ajuntaments participants.
Des de la Regidoria de Joventut es valora molt positivament el desenvolupament de la jornada i s’agraeix la implicació de totes les persones participants, com també la col·laboració dels municipis organitzadors, que han fet possible una nova edició d’aquesta iniciativa.



