logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Homenatge a la Música Festera, director Eduardo Pausa Candel
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Homenatge a la Música Festera, director Eduardo Pausa Candel
Cultura i ociNoticies

Homenatge a la Música Festera, director Eduardo Pausa Candel

agosto 23, 2018
Compartir
2 minuts de lectura

Naix a Castelló, on inicia els seus estudis musicals a l’escola de música de la Lira Castellonera. Continua la seua formació musical en el Conservatori Superior de Música de València i acaba els estudis superiors de flauta en el Real Conservatorio Superior de Música de Madrid. Perfecciona la seua tècnica de la mà de figures importants del moment, com A. Carreres, P. I. Artaud, T. Wye i J. Caryeschi. I durant eixe temps és guardonat i reconegut en diferents concursos d’àmbit nacional (Sevilla, 1988; Joventuts Musicals, 1989…).

Com a intèrpret ha col·laborat amb l’Orquesta de RTVE, Orquesta Nacional, Orquesta Filarmónica i la Sinfónica Arbós. Ha col·laborat en la gravació d’obres per a flauta i ha fet nombrosos recitals, tant a Espanya com a l’estranger.

En el camp de la direcció, la seua experiència es remunta a la seua època de joventut, en què va ser director del cor i de la Banda Juvenil de la Societat Musical Lira Castellonera. Posteriorment, quan era professor de flauta en el Conservatorio Profesional de Música de Getafe, va crear l’orquestra Jóvenes Flautistas de Getafe.

Entre 2004 i 2015 va ser director de la Banda Municipal de Madridejos (Toledo). Per a perfeccionar la seua tècnica amb la batuta ha realitzat cursos de direcció de banda i orquestra amb directors com Henrie Adams, Jan Cober, Enrique García Asensio, José Rafael Pascual Vilaplana i Miguel Romea, entre altres.

Actualment és Flauta Solista de la Banda Sinfónica Municipal de Madrid.

ElMiragall.org agosto 23, 2018 agosto 23, 2018
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Comencen les classes a l'Escoleta 'Amics de l'Atletisme'
septiembre 4, 2019
Reunió informativa del campament d’Alcossebre Jaume I
julio 24, 2024
Inauguració del Castelló FotoFest: Llum Verda aquest dissabte
noviembre 23, 2023
Expectació en la xerrada 'La Memòria Històrica a Castelló'
junio 27, 2018
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?