La ciutat de Miranda de Ebro, a Burgos, va acollir el passat dissabte 7 de març l’edició número 45 del Campionat Nacional de Shinkyokushin, organitzat per la «Federación Kyokushinkai España», on van participar diferents representants del nostre poble.
Alexandre Gascó, que participava en dues modalitats, va tindre un enfrontament difícil en kata, mentre que en combat es va alçar amb el 2n lloc a la categoria sénior masculí -80kg.
Per la seua banda, també hi van participar alguns membres del Club Esportiu Daruma, entre els quals destaquen Manu Terres, que va aconseguir el bronze en la modalitat de combat cadet +70kg; Maitane Fernandez, en sènior femení -59kg aconseguia el 2n lloc; i Eduard Ripoll, que a la categoria júnior va aconseguir el 6é lloc en kata i la plata a la modalitat de combat -65kg.
Aquests resultats són la recompensa al treball diari, constància i dedicació que es reflecteix en l’esforç que han demostrat durant els seus enfrontaments en aquest torneig.
De segur que, com ens tenen acostumades i acostumats, seguiran portant el nom de Castelló arreu del panorama nacional i internacional, i aconseguint èxits.
Enhorabona!


