L’estiu ja està prop, i amb ell torna una de les cites més esperades per les famílies de Castelló: l’Escola d’Estiu 2026, que se celebrarà del 19 de juny al 14 d’agost al CEIP Severí Torres. Una oportunitat perfecta perquè les xiquetes i xiquets nascuts entre 2012 i 2023 visquen unes vacances inoblidables, plenes d’activitats, jocs, tallers i molta diversió.
L’escola funcionarà de dilluns a divendres, de 08.30 a 13.30 h, oferint un espai segur i estimulant mentre les mares i pares treballen o simplement busquen una alternativa educativa i lúdica per a l’estiu.
Inscripció a l’Escola d’Estiu.
Realitza el pagament
https://etributa.castellosom.es/
Instruccions per fer el pagament:
https://www.castellosom.es/INSTRUCCIONS
Envia el justificant del pagament a:
Rebràs un correu electrònic per completar la inscripció.
A partir del 29 de juny, s’obrirà un nou període d’inscripcions cada setmana de dilluns a les 9.00 h fins dimecres a les 14.00 h. Fora d’aquest període, el formulari romandrà tancat i no s’acceptarà cap inscripció.
L’Escola d’Estiu aposta per la inclusió amb tarifes ajustades:
- Setmana individual: 20 € (15 € per al segon germà)
- Escola d’Estiu completa (8 setmanes): 105 € (79 € segon germà)
- 5 setmanes: 90 € (68 € segon germà)
- 3 setmanes: 57 € (43 € segon germà)