El passat dimecres, és va realitzat una activitat de caminada urbana, que ha organitzat EL C.O.M EL CASTELLET. Ha sigut una ruta específica per a persones amb diversitat funcional; han participat 15 centres procedents de les diferents comarques de València i que estan integrats en COPAVA.
Durant el recorregut, ens ha acompanyat Josep Lluís Gregori que ha anat desvelant-nos allò més interessant de l’itinerari fet per Castelló.
Ha sigut un dia molt bonic on els 156 participants malgrat el fred, han tingut el calor dels ciutadans de Castelló i això ha fet que es trobaren com en la seua casa i gaudiren de la estada al nostre poble.
Agrair les facilitats que ens ha donat l’ajuntament per a que esta activitat fora possible, així com a la policia local, que gràcies a la seua col·laboració hem pogut dur endavant aquest esdeveniment.
Agrair també a J. Lluís Gregori que ens ha descrit allò més interessant que hi havia al llarg del recorregut, als alumnes de l’institut de Vallada que voluntàriament han col·laborat amb nosaltres, així com a la Cooperativa del camp del nostre poble, que ens ha fet donació d’una bossa de taronges per a tots els participants.