logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: El Club de Tennis Castellonense ens proposa un mes d'abril ple d'activitats
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Esport > El Club de Tennis Castellonense ens proposa un mes d'abril ple d'activitats
EsportNoticies

El Club de Tennis Castellonense ens proposa un mes d'abril ple d'activitats

abril 9, 2019
Compartir
2 minuts de lectura

El Club Tennis Castellonense ha preparat un mes d'abril ple d'activitats entre les quals destaquen la Jornada de Tennis de Primària i el Campus de Setmana Santa.

Les activitats del Club comencen el pròxim 16 d'abril de 2019 amb la Jornada de Tennis de Primària en la qual participaran els alumnes de primària de tres col·legis de Castelló, Col·legi Hernández, Col·legi Severí Torres i Col·legi Santo Domingo i un de Senyera, el Col·legi 9 d'Octubre, en total uns 85 xiquets i xiquetes de primària realitzaran un circuit a les 5 pistes de tennis, pàdel i frontó en una activitat on es barregen els 4 centres. L'objectiu és que els alumnes coneguen el Club de Tennis Castellonense i un esport minoritari com és el tennis.

Uns dies més tard obrirem el nostre Campus de Setmana Santa per a tots els xiquets i xiquetes entre 3 i 16 anys amb activitats esportives i de lleure.

Ací baix teniu la informació detallada en el cartell…

El Club Tennis Castellonense té com a objectiu més important el desenvolupament personal dels alumnes mitjançant bons valors i hàbits, transmetent-los la passió per aquest esport de manera saludable i divertida. "Volem formar bones persones a més de tennistes".

Club de Tennis Castellonense

ElMiragall.org abril 9, 2019 abril 9, 2019
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Castelló rebrà els Reis Mags d'Orient hui dimarts 5 de gener
diciembre 31, 2020
L’Ajuntament projectarà els millors curtmetratges de la MICE per a l'alumnat de Castelló
septiembre 29, 2022
El Club Esportiu Daruma inicia la temporada 25-26
septiembre 10, 2025
Premis Sambori 2016, al Teatre Municipal d'Algemesí
abril 25, 2016
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?