Amb data del 23 de setembre de 2025, el Club Bàsquet Castelló Xúquer ha formalitzat la primera inscripció d’un equip per a la temporada oficial 2025/2026. Es tracta d’un conjunt en categoria sènior, que competirà en Segona Zonal i amb el qual l’entitat confia a donar alegries a base de treball i victòries.
D’aquesta manera, Castelló tornarà a tindre bàsquet de competició. L’equip entrena de manera regular els dilluns, dimecres i divendres al Poliesportiu Antoni Escuriet, encara amb la plantilla oberta a incorporar algun jugador més. El club anima a totes les persones interessades a posar-se en contacte per a sumar-se al projecte.
Per a iniciar oficialment la temporada, el club ha organitzat el partit de presentació, que tindrà lloc diumenge a les 11 hores al pavelló municipal contra el Club Bàsquet Marcelina. Aquesta trobada servirà per posar a prova l’equip i per situar-lo dins de l’escenari competitiu.
Des del Club Bàsquet Castelló Xúquer es remarca també la importància de la afició com a sisè jugador, amb la qual es vol fer pinya de cara a una temporada que es preveu exigent.
Tot i que la samarreta oficial de joc encara tardarà uns dies a arribar, el club assegura que això no restarà protagonisme a una presentació que pretén convertir-se en un gran esdeveniment per al municipi.
Així que ¡augh, augh, augh… Castelló!
