logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: El castelloner Rafa Soro Martorell, guanyador del programa «Relatos en cadena» de la SER
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Societat > El castelloner Rafa Soro Martorell, guanyador del programa «Relatos en cadena» de la SER
NoticiesSocietat

El castelloner Rafa Soro Martorell, guanyador del programa «Relatos en cadena» de la SER

julio 7, 2021
Compartir
3 minuts de lectura

Rafa Soro Martorell. Guanyador de la XIVª edició del programa «Relatos en cadena» de la SER.

Dilluns dia 5 de juliol de 2021 a les 18.00 h es va emetre en directe a la Cadena SER la final del concurs: «Relatos en cadena», programa que cada setmana des del mes de setembre i fins al mes de juliol tria un relat breu de menys de cent paraules escrites per les persones que vulguen participar i que aquest any ha arribat a la seua catorzena edició. Aquest concurs és de fama internacional i actualment participa gent d'arreu del món: Japó, Nova Zelanda o Singapur en són exemples exòtics d'aquest fet.

'La sintaxis del amor', de Rafa Soro, gana la XIV edición de 'Relatos en cadena' de @la_SER. pic.twitter.com/RW7HZPcT6C — La Ventana (@laventana) July 5, 2021

El «mecanisme» és molt senzill: L'última frase del guanyador de la setmana és el començament dels relats participants de la setmana següent. Es fa una final mensual amb aquests escrits, on hi ha un guanyador seleccionat per a la final anual. Enguany s'ha arribat als 29.150 relats i un total de 5.796 autors ho han intentat.

I entre aquests autors i aquests relats breus, el guanyador anual ha estat el castelloner Rafa Soro Martorell; (fill d'Amparo i Rafael) amb: «La sintaxis del amor». Una història d'amor basada en l'anàlisi sintàctic amb un final que no deixa indiferent ningú. Cal dir ací, que aquesta no és la seua primera participació, ho va intentar amb diversos relats des del mes d'abril, però no van estar entre els seleccionats per a la final anual.

Rafa Soro, tras ganar la XIV edición de 'Relatos en cadena': "Estoy que no me lo creo. A parte de que lo veía poco probable, después de escuchar los otros nueve lo veía imposible, porque me han encantado todos". pic.twitter.com/iGoN5wHKvd — La Ventana (@laventana) July 5, 2021

Rafa és enginyer agrònom i tecnòleg d'aliments, actualment treballa en l'institut d'investigació AINIA, però sobretot és un apassionat lector, cosa que ha despertat en ell l'interés per l'escriptura. Des del poble de Castelló volem felicitar-lo per aquest èxit aconseguit.

Anar al minut 57 Carles Francino i Rafa Soro Martorell

Enhorabona, Rafa.

ElMiragall.org julio 7, 2021 julio 7, 2021
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Programa EMCORP 2021, anunci llista de persones seleccionades!
julio 22, 2021
Finalitza el cicle de tallers per a dones “Juntes fem comarca” amb una sessió dedicada a la música
mayo 28, 2026
Emocionants partides de raspall de la Copa Caixa Popular
octubre 8, 2024
Participa en la primera enquesta del 'Pla d'Infància i Adolescència' de Castelló
diciembre 21, 2022
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?