Cada persona mereix créixer sentint-se acceptada, respectada i lliure per a ser qui és. Comptar amb referents, espais segurs i persones que acompanyen pot marcar una gran diferència en el benestar, l’autoestima i el desenvolupament personal.
Amb esta iniciativa volem posar en valor les històries, les experiències i les realitats de les persones trans, contribuint a la seua visibilització i fomentant una convivència basada en la igualtat, el respecte i la diversitat.
La Regidoria d’Igualtat, Dona i Polítiques Inclusives vol expressar el seu més sincer agraïment a Elias i als seus pares per la seua generositat i valentia en compartir la seua història. El seu testimoni contribueix a donar visibilitat a una realitat que ens ajuda a construir una societat més empàtica, inclusiva i respectuosa.
Continuem treballant per un municipi on totes les persones puguen viure amb llibertat, dignitat i orgull, per una ciutat més diversa, inclusiva i respectuosa amb els drets de totes les persones. Perquè estimar, ser i viure en llibertat és un dret, no un privilegi.

