Ahir, dia 8 de març, es va realitzar un acte de commemoració de totes les dones treballadores del poble. Gràcies a l’exposició preparada pel personal del Centre Ocupacional, vam poder realitzar un recorregut pels treballs que, al llarg de la història, han dut a terme les dones de la nostra localitat. Tot seguit, la regidora de Polítiques d’Igualtat, Oti Ferrando, va realitzar la lectura del Manifest.
A més, durant la xerrada, a càrrec d'Elisa Higón Ivars, actualment treballadora de Comissions Obreres, es va parlar dels magatzems que hi havia i es va reflexionar sobre la situació laboral actual, sobretot de les fixes discontínues i del treball com a empleada de la llar.
També es va comptar, en la celebració, amb la col·laboració del Cor d’Achord, que aprofità aquesta celebració per a fer la seua presentació a la societat castellonera, al pati de la Casa de la Cultura. El cor, dirigit per Laura Pinazo, va interpretar dues cançons preparades per a l’ocasió, “L’estaca” de Lluís Llach i “Solo mía”.
Tant el pati de la Casa de la Cultura com la Sala Polivalent van contar amb molts assistents. La xerrada "La dona treballadora a Castelló", a càrrec de M. Elisa Ivars Higón, va estar molt interessant, així com també la inauguració de l’exposició "Les dones i el treball a Castelló", realitzada pel COM "El Castellet" i que estarà exposada a la Sala Polivalent totes les vesprades fins al dia 12 de març a partir de les 19h.
Vídeo i fotos del Cor d’Achord: Joanjo Puertos