logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Clausura de la IV Lliga de Pàdel “Fira de Santa Llúcia” amb l’entrega de premis
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Esport > Clausura de la IV Lliga de Pàdel “Fira de Santa Llúcia” amb l’entrega de premis
EsportFestesNoticies

Clausura de la IV Lliga de Pàdel “Fira de Santa Llúcia” amb l’entrega de premis

diciembre 22, 2025
Compartir
1 minuts de lectura

Castelló ha celebrat aquest diumenge l’acte de cloenda de la IV Lliga de Pàdel de la Fira de Santa Llúcia, una competició que s’ha desenvolupat del 27 d’octubre al 14 de desembre al Poliesportiu Municipal Antoni Escuriet.

La lliga ha comptat amb una àmplia participació i s’ha disputat en tres categories: masculina, femenina i mixta, consolidant-se com una cita esportiva destacada dins de la programació de la Fira de Santa Llúcia.

L’entrega de premis va tindre lloc ahir a la plaça de l’Ajuntament, en un ambient festiu i de reconeixement a l’esforç i la constància de totes les persones participants al llarg de la competició.

La IV Lliga de Pàdel ha estat organitzada per la Regidoria d’Esports, amb la col·laboració del Club de Tennis Castellonense, i ha comptat amb el suport dels patrocinadors Òptica Mínguez, Videca, Exagro i Construcciones Eliseo Pla.

Des de la Regidoria d’Esports s’ha valorat molt positivament el desenvolupament del torneig, així com la resposta d’esportistes i del públic, reafirmant l’aposta municipal per la promoció de l’esport i dels hàbits de vida saludables.

Patricia diciembre 22, 2025 diciembre 22, 2025
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Continuen desenvolupant-se cursos per utilitzar els aparells desfibril·ladors
junio 8, 2021
Aquest dissabte partit de Fira de l'UD Castellonense
diciembre 7, 2018
Donar cabells per a malalts de càncer sense recursos mai havia sigut tan fàcil
octubre 13, 2021
II Duatló de relleus a Castelló
enero 29, 2019
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?