L’Associació de Taekwon-Do Tradicional de Castelló ha organitzat una classe oberta de Taekwon-Do ITF dirigida a tota la població amb l’objectiu d’apropar aquesta disciplina marcial.
L’activitat tindrà lloc el pròxim dissabte 20 de juny de 2026, desde les 11:00 fins les 12:00h., al Poliesportiu Antoni Escuriet. La iniciativa pretén oferir un primer contacte amb aquest art marcial tradicional al tatami a totes aquelles persones que busquen aprendre valor com la disciplina, aprendre a defensar-se o simplemet busquen un esport dinàmic.
A més, una vegada finalitzada la classe, tots els participants podran accedir gratuïtament a la piscina municipal.
L’Associació anima a veïns, familiars i amics a participar en aquesta iniciativa i a compartir la convocatòria per tal de donar a conéixer aquesta disciplina.
