L’Ajuntament de Castelló, a través de la Regidoria de Salut Pública encapçalada per Bryan Richart Chafes, i en col·laboració directa amb el Centre de Salut local, llança el programa «Castelló es mou».
Aquesta iniciativa naix amb l’objectiu clar de fomentar l’envelliment actiu i millorar el benestar físic i emocional de la nostra població.
El programa s’estrena el pròxim dimarts 21 d’abril amb la primera de les seues activitats: un passeig setmanal d’una hora (de 8:00 h a 9:00 h). La gran novetat d’aquest projecte és el seu caràcter sociosanitari: el personal d’infermeria del Centre de Salut realitzarà un seguiment personalitzat de cada participant per a avaluar la seua millora física.
Les persones interessades han de dirigir-se al Centre de Salut de Castelló. El personal d’infermeria s’encarregarà de formalitzar la inscripció i explicar els detalls del programa.
