El pròxim dimecres 26 d’agost, Castelló acollirà una nit plena de música i ambient festiu amb el tardeo, el tradicional Sopar Popular de la Festa Remember i la posterior Festa Remember.
La jornada començarà a les 20.00 hores a la Plaça de l’Om amb un “tardeo” que comptarà amb la música de DJ Xúquer i servirà per a començar a escalfar l’ambient abans del sopar.
A partir de les 22.00 hores, la festa es traslladarà a la Plaça de l’Ajuntament, on tindrà lloc el Sopar Popular de la Festa Remember. Una nova oportunitat per reunir veïns i veïnes del municipi, compartir una nit de convivència i fer poble al voltant de la música, la gastronomia i el bon ambient.
El sopar, organitzat per l’Ajuntament amb la col·laboració de la Junta Local Fallera de Castelló, donarà pas, a partir de les 23.00 hores, al retorn de la festa a la Plaça de l’Om, on començarà la Festa Remember amb les actuacions de DJ Moya, Coqui Selection, Jose Conca i Jose Coll.
Per poder participar en el sopar, serà necessari formalitzar la inscripció prèviament a través del formulari disponible mitjançant el codi QR del cartell oficial o el següent enllaç:
Enllaç Sopar Popular Festa Remember
Les inscripcions estaran obertes fins al dimarts 25 d’agost a les 14:00 hores.
Des de l’organització animen tota la ciutadania a participar en aquesta jornada festiva i a gaudir d’una nit pensada per compartir, recordar i celebrar junts, amb música i ambient des de primera hora de la vesprada fins ben entrada la nit.
Apunta’t i no t’ho perdes!

