logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Carnestoltes Escolar 2018
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Carnestoltes Escolar 2018
Cultura i ociNoticies

Carnestoltes Escolar 2018

febrero 12, 2018
Compartir
3 minuts de lectura

La vesprada del passat divendres, 9 de febrer, centenars de xiquetes, xiquets, mares, pares i mestres de les escoles Infantil, Hernández, Severí Torres i Sto. Domingo de Castelló eixiren al carrer disfressats per celebrar el carnestoltes.

Els preparatius començaren, coordinats per la Comissió Municipal d'Activitats Extraescolars, a les 15:00 h, simultàniament, en el Ravalet i en el carrer Francesc Benetó i l'Avinguda de Cuba, des d'on eixiren l'alumnat de Sto. Domingo, del Severí Torres i del Col·legi Hernández, respectivament, cadascun d'ells acompanyats per les seues bandes de música i per itineraris diferents per estendre el carnestoltes per tot el poble, fins coincidir tots plegats a la plaça de l'ajuntament a les 16:00 h. Piqueu damunt de la imatge per a veure totes les fotos

El col·lectiu del Col·legi Hernández, després d'arreplegar els companys i amics de l'Escola Infantil, coincidiren a la plaça de Pepe Roig; i des d'ací començaren, acompanyats sempre per la Policia Local, el passacarrer d'este grup pel centre del poble fins arribar a la plaça de l'ajuntament.

En arribar a l'ajuntament , el grup municipal d'animació, reberen l'allau de disfressats i llegiren el "Pregó de Carnestoltes". En acabar el pregó, llaçaren confetti, serpentines, pilotes,globus i altres joguines, cantaren tots a l'hora la cançó del carnestoltes varies vegades i els acomiadaren per què cada grup tornara als centres de procedència per retrobar-se amb les famílies. Piqueu damunt de la imatge per a veure totes les fotos

A partir de les 17 h començaren a tornar els escolars, ara acompanyats per les seues famílies, a la plaça de l'ajuntament per berenar -ensaïmades, elaborades pels forns locals, i xocolata- i engegar la segona part de la vesprada festiva, preparada pel grup d'animació, amb diversos tallers de pintacares, globoflexia i diversos jocs infantils (ceremí, …).

Així, quatre hores més tard finalitzava una vesprada lúdica, divertida i participativa per tothom, gràcies a la col·laboració i coordinació de tots els col·lectius escolars, de la Policia Local i dels serveis municipals implicats.

Visca Carnestoltes! Comissió d'Activitats Extraescolars del CEM de Castelló

ElMiragall.org febrero 12, 2018 febrero 12, 2018
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Mercat Solidari de Nadal de l’IES Vicente Gandia
diciembre 18, 2019
Taller de Marxa Nòrdica al Poliesportiu de Castelló
octubre 8, 2020
El castelloner Luis Romero entrenarà amb la Selecció Espanyola Sub-15
agosto 19, 2022
Xarrada d’educació sexual de l’AFA del CEIP Severí Torres
marzo 21, 2025
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?