Aquesta competició de karate Shinkyokushinkai, organitzada pel Club Esportiu Daruma i la Federación Kyokushinkai España, es va cel·lebrar dissabte 21 de gener al pavelló del Poliesportiu Municipal Antoni Escuriet.
Xiquets i xiquetes d'entre 9 i 15 anys que, tant en la modalitat de kata com en la de combat, buscaven aconseguir plaça per al Campionat Nacional que, en este 2023 tindrà lloc el proper 4 de març a Ontinyent. I és que, amb més d'un centenar de participants dividits entre les categories aleví, infantil i cadet, tant en masculí com en femení, els i les participants dels diferents clubs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Murcia lluitaven per classificar-se entre els 8 primers llocs de cada categoría, obtenint així la plaça directa.
En aquesta ocasió cal destacar la participació dels esportistes del Club Esportiu Daruma de Castelló, que van aconseguir l'objectiu esportiu. En la categoría infantil masculí en la modalitat de combat, Eduard Ripoll Climent, després de tindre mala sort a les kates, va classificar en cinqué lloc en combat, i estarà a Ontinyent. També hi estarà Juan Sanchez-Elvira Murillo en categoria cadet, que va quedar en setena posició en combat, i es va proclamar campió en la modalitat de kates. Jugar a casa ha estat un factor clau per als objectius d'ambdós esportistes.
Menys sort va tindre Fran Acevedo León, que després de patir una lesió durant l'escalfament previ a l'inici de la competició no va tindre l'oportunitat de demostrar el treball dels últims mesos. No obstant, des d'aquestes linies li desitgem una ràpida recuperació, i de segur que més prompte que tard el treball tindrà la seua recompensa.
A la fi, un matí ple d'activitat i aprenentatge, i un impuls per a seguir entrenant i preparant nous objectius que passen per portar una vegada més Castelló i el CE Daruma al panorama nacional, junt als companys i companyes de categoria sènior al mes de març.
Enhorabona i molta sort al nacional!