Informem que, després d’haver rebut el missatge d’alerta per part de Protecció Civil i d’haver-se decretat l’alerta roja per a demà, dilluns 29 de setembre, per fortes precipitacions i tronades, des del consistori hem decidit:
- Suspendre l’activitat lectiva
- Tancar el Poliesportiu Municipal i els parcs i jardins
- El Centre Ocupacional Municipal romandrà tancat
- AFA Respir tambè romandrà tancat.
També volem recalcar que, davant aquesta situació i les previsions que ja teníem, aquests últims dies s’han anat netejant i buidant els embornals. A més, durant el període d’alerta, l’Ajuntament ampliarà el nombre d’agents de Policia Local en servei i mantindrà els treballadors de la brigada municipal actius per evitar embossaments, sempre que les condicions climàtiques ho permeten!
Així doncs, Protecció Civil de la Llosa està en alerta i preparada per col·laborar si és necessari.
Demanem moltíssima precaució, evitar desplaçaments innecessaris i evitar zones inundables.