logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Al juny la pluja és lluny, però si plou, cada gota és com el puny
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Medi Ambient > Al juny la pluja és lluny, però si plou, cada gota és com el puny
Medi AmbientNoticies

Al juny la pluja és lluny, però si plou, cada gota és com el puny

noviembre 21, 2023
Compartir
2 minuts de lectura

Marta π / Modesto Serradel  / Fotos: Valerià Benetó i Joanjo Puertos – Castelló Oratge mes de JUNY de 2020

La dita popular és un bon resum del mes, tenint en compte que ha plogut pocs dies, però en forma de tronada. Dels 25 l/m2 arreplegats a Castelló, la major part es van concentrar el dia 8 (5,8 l/m2) i el dia 17 (16,5 l/m2). Diu l’Agència Estatal de Meteorologia que, comparant la quantitat de pluja arreplegada amb la dels últims anys, es pot considerar un juny humit.

Per altra banda, encara que no s’ha produït cap onada de calor, això no ha impedit que en passarem i molta. En general, les temperatures màximes han sigut altes, deixant la mitjana en 31,7°C. També han contribuït a la sensació de calor els 36°C que es van marcar a principis de mes, en concret el dia 3, i els 36,5°C, la màxima més alta del mes, que patirem el dia 27. I per últim, però també important, cal destacar la diferència entre temperatures diürnes i nocturnes. El concepte nit tropical defineix molt bé aquesta situació, ja que fa referència a la nit on la temperatura no baixa dels 20 °C. Doncs bé, després de les tronades del dia 17, les nits es va caracteritzar per temperatures mínimes al voltant o superiors als 20°C.

En resum, ja està ací l’estiu!

El dubte és si estem preparades i preparats…

Marta π

Totes les fotos estan realitzades al terme de Castelló en els últims dos mesosl

ElMiragall.org noviembre 21, 2023 julio 17, 2020
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Què es pot fer en la fase 2
junio 1, 2020
Com serà enguany la cavalcada dels Reis mags d’Orient?
diciembre 11, 2020
Espectacular simulacre d’OCR al Poliesportiu Municipal Antoni Escuriet
febrero 6, 2024
Presentació del llibre 'La Fira de Castelló: Antologia'
diciembre 11, 2019
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?