logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Activació de mesures davant l’onada de calor
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Destacats > Activació de mesures davant l’onada de calor
DestacatsNoticies

Activació de mesures davant l’onada de calor

agosto 19, 2026
Compartir
1 minuts de lectura

L’Ajuntament mantindrà actives aquest dimecres, 19 d’agost, mesures especials davant l’onada de calor, amb especial atenció a les persones més vulnerables. Serveis Socials farà un seguiment de les persones majors que viuen a soles, persones dependents i famílies vulnerables.

A partir de les 12.30 i fins a les 20.00 hores quedaran tancats els parcs públics, el poliesportiu municipal —per a la pràctica esportiva— i el cementeri. En canvi, la Biblioteca Pública Municipal Joan Fuster funcionarà com a refugi climàtic.

La piscina municipal tancarà de 14.00 a 17.00 hores i ampliarà l’horari de vesprada fins a les 21.30 hores. Els campus d’estiu adaptaran les activitats a les recomanacions sanitàries.

També queda anul·lat el Pla Local de Cremes pel risc extrem d’incendis. Les brigades municipals i el Servei d’Ajuda a Domicili finalitzaran la jornada a les 12.00 hores.

L’Ajuntament recomana evitar l’exercici i els desplaçaments innecessaris durant les hores de més calor, mantindre una bona hidratació i prestar especial atenció a persones majors, infants, persones vulnerables i animals de companyia.

Patricia agosto 19, 2026 agosto 19, 2026
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

IV Volta a peu i Marxa contra el Càncer
mayo 4, 2022
Homenatge als nostres amics i socis que han complit 85 anys
diciembre 5, 2018
‘Si te’n passes, t’ho perds’, campanya per a previndre l’abús d'alcohol a les Festes 2016
agosto 10, 2016
L’Escola de Triatló de Castelló participa en el Rànquing Provincial a Carlet
febrero 11, 2020
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?