logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: L’Agrupació de Comerciants de Castelló prepara la Campanya de Nadal
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Societat > L’Agrupació de Comerciants de Castelló prepara la Campanya de Nadal
NoticiesSocietat

L’Agrupació de Comerciants de Castelló prepara la Campanya de Nadal

noviembre 11, 2019
Compartir
1 minuts de lectura

Coincidint amb l’època de Nadal, l’Agrupació de Comerciants de Castelló està elaborant una nova campanya amb la qual pretenen “animar” els castelloners i castelloneres a realitzar les compres al comerç local.

En aquesta ocasió, el col·lectiu Castelloner sortejarà diversos pernils entre els clients dels comerços associats. La campanya probablement començarà el 15 de novembre de 2019 i finalitzarà el 23 de desembre de 2019.

La campanya, denominada “Ja és Nadal al comerç local”, es presenta amb un major benefici per als clients ja que podran gaudir de les compres al comerç local amb una atenció més directa i personalitzada i a més entrar en el sorteig de 15 pernils.

Així, amb la seua compra, els clients podran aconseguir les paperetes dels comerços de l’Agrupació que s’adherisquen a la campanya, en uns dies informaren de tots el comerços que en participen.

Aquesta nova acció s’emmarca dins de les activitats realitzades pel col·lectiu per fer visible el xicotet comerç i acostar-se als ciutadans, als quals pretenen agrair la seua fidelitat a través d’aquestes iniciatives comercials.

Agrupació de Comerciants de Castelló

ElMiragall.org noviembre 11, 2019 noviembre 11, 2019
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Queda suspesa la presentació de 'Terra de Vinyes' a Castelló, la revista dels vins valencians
junio 23, 2018
Taller familiar 'Motivació i tècniques d'estudi'
mayo 13, 2019
Concert extraordinari de Santa Cecilia 2016
noviembre 17, 2016
El Teatre Ideal acollirà la projecció del documental «Seràs per sempre»
septiembre 15, 2026
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?