logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: «Vivències» testimoni d'Ainhoa Chordà Germond
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Societat > «Vivències» testimoni d'Ainhoa Chordà Germond
NoticiesSocietat

«Vivències» testimoni d'Ainhoa Chordà Germond

marzo 3, 2022
Compartir
2 minuts de lectura

Vivències, igualtat de drets, responsabilitats i oportunitats

Vivències, espai per a commemorar el 8 de Març, Dia Internacional de la Dona, on castelloneres fan un recorregut per la seua vida i ens deixen el seu testimoni.

Hui ens acompanya Ainhoa Chordà Germond.

Des de la regidoria de la dona i polítiques d’igualtat exixim igualtat de drets, responsabilitats i oportunitats de les dones i els homes, i les xiquetes i els xiquets. Per tant, el sexe amb el qual hàgem nascut mai determinarà els drets, oportunitats i responsabilitats que puguem tindre al llarg de la nostra vida.

La igualtat de gènere és per tant un principi jurídic universal, mentre que l'equitat de gènere introdueix a més un component ètic per a assegurar una igualtat real que d'alguna forma compense la desigualtat històrica que el gènere femení arrossega quant a representació política o mercat laboral, entre altres. L'equitat ha d'aplicar-se en el gènere tal com s'aplica en altres àmbits, com per exemple en el sistema tributari, on cada persona paga més o menys en funció del que té.

Des de la regidoria de la dona i polítiques d’igualtat hem preparat aquest espai anomenat «Vivències» que per segon any volem fer visible els entrebancs que moltes dones han hagut de superar pel simple fet de ser dona.

A hui dia gràcies a moltes dones que han lluitat no és com abans però cal seguir perquè continua havent molta discriminació cap a les dones.

En aquests vídeos veurem dones des de diferents vessants; educativa, política, laboral i a més a més personal, dones que de segur tots i totes coneixereu.

Lola Soler
Regidoria de la dona i polítiques d’igualtat

ElMiragall.org marzo 3, 2022 marzo 3, 2022
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Omega World Games volem agraïr una volta més la grandíssima participació a la Gaming Experience
agosto 23, 2017
Tancament Pavelló Municipal
junio 26, 2020
Punt d’Encontre organitza una xarrada sobre noves tecnologies i recuperació personal
abril 21, 2026
Entrenament de tecnificació de futbol
noviembre 7, 2018
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?