logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Vídeo musical de l'alumnat del Col·legi Severí Torres, l'IES Vicent Gandia i el CEIP 9 d'octubre
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Societat > Vídeo musical de l'alumnat del Col·legi Severí Torres, l'IES Vicent Gandia i el CEIP 9 d'octubre
NoticiesSocietat

Vídeo musical de l'alumnat del Col·legi Severí Torres, l'IES Vicent Gandia i el CEIP 9 d'octubre

junio 20, 2022
Compartir
2 minuts de lectura

En què somnien els pobles…?

Aquest és l’encisador títol d’un projecte portat endavant de manera conjunta entre el CEIP Severí Torres de Castelló, el CEIP 9 d’Octubre de Senyera i l’IES Vicente Gandia de Castelló.

Allò que va sorgir com una activitat del Pla de Transició dels tres centres, ha esdevingut un treball motivador, emocionant i entusiasta per a l’alumnat dels tres centres i el professorat de música d’aquests.

L’objectiu fonamental era que l’alumnat dels tres centres establira uns llaços inicials respecte al que, el proper curs, serà una realitat: un nou centre on aprendre i uns companys i companyes que els acullen amb els braços oberts i els ajuden a entendre que el canvi, amb un bon acompanyament, sempre és més fàcil.

Hem aconseguit aquesta premissa, però també hem pogut gaudir de la música, crear un espectacle conjunt, ser responsables i aportar un somriure a cada moment de preparació, amb assajos previs a cada centre i altres assajos compartits a l’IES.

La música sempre és element d’unió i benestar, i experiències com aquesta ens permeten comprovar-ho. Totes i tots tenim cabuda en activitats compartides i el seu foment ens fa persones més empàtiques, respectuoses i motivades per seguir aprenent.

Si voleu saber “En què somnien els pobles…?” només cal que observeu detingudament l’audiovisual que resumeix l’essència del projecte.

El professorat de música de l’IES Vicente Gandia, el CEIP Severí Torres i el CEIP 9 d’Octubre de Senyera.

ElMiragall.org junio 20, 2022 junio 20, 2022
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Gran acollida a l’inici del projecte de desenvolupament agrícola de Castelló
octubre 16, 2024
L’alumnat de l’IES participa a la Olimpiada Matemàtica i a la Prova Cangur
marzo 27, 2018
Taller de Diverciència el dissabte 7 de juny
junio 2, 2025
El raspall femení protagonista en el tancament de les festes de Castelló
agosto 29, 2021
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?