logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: La Banda Jove Lira Castellonera celebrarà Santa Cecília
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Destacats > La Banda Jove Lira Castellonera celebrarà Santa Cecília
DestacatsNoticiesSocietat

La Banda Jove Lira Castellonera celebrarà Santa Cecília

noviembre 5, 2026
Compartir
2 minuts de lectura

La Banda Jove Lira Castellonera celebrarà el pròxim diumenge 15 de novembre el seu tradicional concert en honor a Santa Cecília, patrona dels músics. Aquest concert és una de les cites més destacades del calendari musical de l’entitat.

El concert tindrà lloc a les 12:00 hores a l’Auditori Municipal REX i estarà dirigit pel director de la formació, David Catalán Juan.

Els joves músics interpretaran un programa especialment preparat per a aquesta celebració. Serà una ocasió per a mostrar el treball, la qualitat i el talent de les noves generacions de la Lira Castellonera.

La celebració de Santa Cecília representa cada any una oportunitat per a reconéixer l’esforç i la dedicació dels músics, com també per a valorar el paper fonamental de les societats musicals en la formació artística i cultural de les noves generacions.

A més, l’acte servirà per a donar la benvinguda als nous components que s’incorporen enguany a la Banda Jove: Liah Alba Sendra, al requint; Aitana Alfonso Garrido, a l’oboé; Miriam Almiñana Garcia, a la trompeta; Neus Guevara Sánchez, a la flauta; Hugo López Estarlich i Julen Mongort Ripoll, a la trompa; Dídac Ortiz Vidal, al saxo; Biel Arapovic Estrada, al clarinet; Irene Daza Ribes i Aaron Catalán Fons, al piano, i Guillem Galve Honrubia, a la percussió.

Des de la Lira Castellonera s’anima tota la ciutadania a participar en aquesta jornada dedicada a la música, la joventut i la tradició. I també a compartir una celebració que contribueix a mantindre viva la cultura musical del municipi.

Les entrades per al públic no abonat estan a la venda amb un preu de 3 euros. Es poden adquirir anticipadament a través de la plataforma Entradium o el mateix dia en taquilla.

sferrer noviembre 5, 2026 noviembre 5, 2026
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

EGEVASA informa d’una incidència en el subministrament d’aigua
septiembre 29, 2026
Ajudes Cooperatives i Ajudes Energies Renovables en empreses
mayo 18, 2017
Projecte 'Contacontes', el proper dimecres Almudena Francés amb el seu espectacle 'La Casa de Carmeta'
abril 18, 2019
Ajudes al lloguer 2017
mayo 5, 2017
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?