logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Informació meteoròlogica per al diumenge 18 d’octubre
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Informació meteoròlogica per al diumenge 18 d’octubre
Noticies

Informació meteoròlogica per al diumenge 18 d’octubre

octubre 16, 2026
Compartir
2 minuts de lectura

L’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET) ha emés un avís per pluges i tronades per al diumenge 18 d’octubre de 2026, amb risc important al litoral sud de la província de València. La previsió contempla precipitacions intenses que podrien deixar acumulacions de fins a 60 litres per metre quadrat en una hora i 150 litres per metre quadrat en dotze hores, amb la possibilitat d’arribar als 300 litres per metre quadrat en 24 hores en alguns punts.

Segons la previsió, els avisos per precipitació estaran vigents durant tota la jornada, des de les 00.00 fins a les 23.59 hores. A més, s’ha establit un avís per tempestes, que podrien anar acompanyades de granís i ratxes fortes de vent.

A partir de les 12.00 hores i fins al final del dia, també es preveuen ratxes màximes de vent de nord-est de fins a 70 km/h.

Davant d’aquesta situació, l’Ajuntament de Castelló recomana a la ciutadania extremar les precaucions i seguir l’evolució de les previsions meteorològiques a través dels canals oficials.

Es recomana evitar els desplaçaments innecessaris durant els episodis de pluja intensa, no travessar barrancs ni zones inundades, allunyar-se dels cursos d’aigua i no estacionar vehicles en punts susceptibles d’inundació. També és convenient retirar o assegurar els objectes que puguen caure o ser arrossegats pel vent.

L’Ajuntament recorda la importància de seguir les indicacions dels serveis d’emergència i actuar amb prudència davant de qualsevol incidència relacionada amb aquest episodi meteorològic.

sferrer octubre 16, 2026 octubre 16, 2026
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Castelló presenta una intensa programació cultural per al mes de maig amb música, dansa, literatura i activitats familiars
mayo 7, 2026
Obres acabades a l’edifici de la Inmavi
diciembre 20, 2023
Dia europeu de l'esport al Col·legi Hernández
octubre 3, 2017
Hui dissabte 25 d’abril felicitem PAU i DANIELA
abril 25, 2020
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?