La UD Castellonense va aconseguir, el passat 13 de setembre, la seua segona victòria consecutiva en el seu inici de temporada a Segona Federació. L’equip es va imposar per 1-2 a la UD Poblense en el partit disputat a Sa Pobla.
L’equip dirigit per Iñaki Rodríguez es va avançar en el marcador al minut 41, amb un gol de Diego de Pedro. Encara que l’equip local va aconseguir igualar el partit tres minuts després, abans d’arribar al descans.
Durant la segona part, Rubén Murcia va ser expulsat al minut 72, fet que va obligar la UD Castellonense a afrontar els últims minuts amb deu jugadors. Malgrat aquesta circumstància, el conjunt castelloner va mantindre l’ordre i va continuar competint fins al tram final del partit.
En el minut 90, una acció ofensiva va permetre a Carlos Badal aprofitar un error del conjunt local i assistir Iker Garijo, que va marcar el segon gol. El partit va finalitzar amb un resultat d’1-2 a favor de la UD Castellonense davant la UD Poblense.
Amb aquest resultat, la UD Castellonense suma sis punts després de les dues primeres jornades de lliga, amb un balanç de dues victòries.
El conjunt castelloner ja es prepara per a la pròxima jornada. El següent partit serà davant el Cieza, el pròxim dissabte 19 de setembre, a les 19:15 hores, al camp Eliseo Pla Ramírez.



