logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: Castelló presenta una intensa programació cultural per al mes de maig amb música, dansa, literatura i activitats familiars
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseñado por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > Castelló presenta una intensa programació cultural per al mes de maig amb música, dansa, literatura i activitats familiars
Cultura i ociSocietat

Castelló presenta una intensa programació cultural per al mes de maig amb música, dansa, literatura i activitats familiars

mayo 7, 2026
Compartir
3 minuts de lectura

La Regidoria de Cultura de Castelló ha preparat una completa agenda cultural per a aquest mes de maig, amb propostes per a tots els públics que inclouen concerts, festivals, activitats infantils, excursions i xerrades divulgatives. La música serà una de les grans protagonistes del calendari, junt amb les activitats familiars i les iniciatives socials impulsades per diferents associacions locals.

La programació arrancarà el diumenge 10 de maig amb el tradicional Concert del Dia de la Mare a càrrec de la Banda Jove de la Lira, que tindrà lloc a les 12.30 hores a l’Auditori Municipal Rex. L’acte està organitzat per la Societat Musical Lira Castellonera amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura.

El dissabte 16 de maig, el Parc de l’Estació acollirà a partir de les 19.00 hores el Limonium Fest, una cita musical i cultural organitzada per la Regidoria de Cultura.

La setmana següent, tindrem una xerrada sobre la fibromialgia en la Inmavi el divendres 22 de maig organitzada per AFICAS. El dissabte 23, es durà a terme una excursió didàctica a la Font Amarga dirigida per Juan Ramón Murillo. L’eixida serà a les 9.00 hores des del Poliesportiu Municipal “Antoni Escuriet”. L’activitat està organitzada pel Grup d’Intervenció Comunitària amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura. També el mateix dia podrem gaudir d’un nou concert de la Banda Jove de la Lira Castellonera a les 18h en l’Auditori Rex.

La recta final del mes arribarà carregada d’activitats. El dijous 28 de maig, la Inmavi serà l’escenari de la xerrada “Càncer de mama”, organitzada per la Junta Local Contra el Càncer de Castelló.

El divendres 29 de maig es concentraran diverses activitats culturals destacades. En primer lloc, la Biblioteca Pública Municipal “Joan Fuster” acollirà dues sessions familiars amb Laia Contacontes: la Bebeteca “Un jardí propi” i el contacontes “El forn de pa”, a partir de les 17.00 hores.

I en segon lloc, el Teatre Ideal acollirà el festival de final de curs de Bojos per la Dansa, que començarà a les 20.00 hores, amb la col·laboració de la Regidoria de Cultura.

El dissabte 30 de maig, per últim, a les 19.30 hores, el Claustre del Col·legi Sant Doménec serà l’escenari del concert del Cor dels Jubilats i Pensionistes junt amb el cor de Catarroja.

Des de l’Ajuntament animen la ciutadania a participar en una programació variada que pretén fomentar la cultura, la convivència i la participació social durant tot el mes de maig.

El Miragall mayo 7, 2026 mayo 7, 2026
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

L’Ajuntament dona inici a la seua estratègia d'actualització de la transparència pública
septiembre 19, 2022
Oferta d’ocupació a la Cooperativa de Castelló (Exagro)
noviembre 21, 2023
Hui divendres 1 de maig felicitem EUGENI i JOEL
mayo 1, 2020
Convocatòria de subvencions de projectes singulars de l’esport
enero 11, 2021
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?