logo cuadrado menu 500
logo miragall movil
  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte
Reading: 'Artiste festival': ponència de Cristina Jordà
Compartir
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de CastellóEl Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló
Aa
  • Cultura i oci
  • Esport
Buscar
  • Inici
  • Categorías
    • Cultura i oci
    • Economia
    • Esport
    • Medi Ambient
    • Societat
    • Joventut
    • Festes
  • Contacte
Follow US
Diseño Web por: Gráfico y Web Valencia
El Miragall - Butlletí d’informació municipal de l’Ajuntament de Castelló > Blog > Noticies > Cultura i oci > 'Artiste festival': ponència de Cristina Jordà
Cultura i ociNoticies

'Artiste festival': ponència de Cristina Jordà

Última actualització 2019/12/12 at 1:15 PM
diciembre 12, 2019
Compartir
2 minuts de lectura

'Artiste festival': ponència de Cristina Jordà, dissabte 14 de desembre de 2019 a les 12.00h al 2n pis de l'Obrera.

Autoretrat de sentiments i món interior: introspecció fotogràfica.

Com es fotografia un sentiment? Cristina Jordá explora a través de la fotografia el seu costat més íntim. A partir de les seues pròpies sensacions i vivències, Cristina expressa amb les seues fotografies estats plens d'intimitat i melancolia en els quals els protagonistes són els sentiments.

La temàtica se centra en la cerca del sentit vital i el replantejament de la mateixa existència.

Dins de les activitats de l'"artiste festival" vos oferim una interessant xerrada sobre l'exteriorització de sentiments a través de la fotografia, Cristina Jordá estarà amb nosaltres el pròxim 14 de desembre a les 12 .00h al 2n pis de l'Obrera per a ajudar-nos a expandir eixe món exterior i fer-nos créixer com a fotògrafs.

Cristina és llicenciada en Belles Arts i comissària d'exposicions d'art contemporani, compta amb diversos premis nacionals de fotografia, així com una dilatada experiència en l'àmbit del disseny gràfic. Destaquen les seues exposicions de fotografia, pintura i escultura tant en l'àmbit nacional com internacional. En el 2015, photoespaña (PHE) va destacar en la secció de descobriments una de les seues sèries. La seua fotografia és intimista, expressa un sentiment o estat d'ànim sense descurar l'estètica, algunes de les seues obres són pictòriques, mentre que unes altres, a causa del seu treball com a dissenyadora són més compositives.

ElMiragall.org diciembre 12, 2019 diciembre 12, 2019
Compartir aquest article
Facebook Twitter Email Copy Link Imprimir

Segueix-nos

Troba'ns en les xarxes socials
1.2k Like
525 Follow
1.4k Follow
telefons interes
farmacies guardia
whatsapp telegram
actes
junta
baneractes plenaries

Noticies Populars

Anunci Ple Extraordinari urgent 27 de setembre de 2021
septiembre 24, 2021
Carta oberta per Alexandre Gascó, tercer classificat al Campionat de Karate EC Youth a Hongria
junio 27, 2023
Taller formatiu de l’Associació Cultural Tabalà a l'EPA Paz Minguez
diciembre 17, 2021
Festes de Mig Any de Moros i Cristians 'El temps passa i els records es queden'
abril 4, 2019
logo miragall menu webp

Categoríes

  • Inici
  • Cultura i oci
  • Economia
  • Esport
  • Medi Ambient
  • Societat
  • Joventut
  • Festes
  • Contacte

Informació

  • Qui som
  • Contacte
  • Avis Legal
  • Política de cookies
1.2k Followers Like
525 Followers Follow
1.4k Followers Follow

© Elmiragall.org

logo el miragall web
Welcome Back!

Sign in to your account

Vas oblidar la teua contrasenya?