Notícia

Carnestoltes escolar 2016: Un riu de xiquetes i xiquets disfressats

La vesprada del passat divendres centenars de xiquetes, xiquets, mares, pares i mestres de les escoles Infantil, Hernández, Severí Torres i Sto. Domingo de Castelló eixiren al carrer disfressats per celebrar el carnestoltes.
 

Els preparatius començaren, coordinats per la Comissió Municipal d'Activitats Extraescolars, a les 15h, simultàniament, en la plaçeta Llopis i en la ronda de l'Almenà; des d'on eixiren l'alumnat de Sto. Domingo i el del Severí Torres, respectivament, acompanyats per les seues bandes de música: L'Atrilet i El Severí.

Després d'arreplegar els companys i amics del col·legi Hernández i de l'escoleta Infantil, respectivament, els dos grups coincidiren a la  plaça de Pepe Roig;  i des d'ací començaren, acompanyats per la Policia Local,  el passacarrer col·lectiu pel centre del poble fins arribar  a la plaça de l'ajuntament.
 

 

 Ací el col·lectiu municipal d'animació, reforçat amb l'alumnat de pràctiques i els becaris, reberen l'allau de disfressats i escenificaren el "Pregó de Carnestoltes". En acabar el pregó, els acomiadaren per què cada grup tornara als centres de procedència  i des d'allà, amb les famílies, es retrobaren més tard al Parc de l'Estació.

Al parc els esperaven encara més sorpreses: El berenar que els havia preparar el col·lectiu municipal d'animació, amb bolleria i sucs, i l'actuació del grup d'animació "El ball de St. Vito", escenificant  "sopa de pedres" per què els més menuts i les famílies s'ho passaren d'allò més bé.
 

Així, quatre hores més tard, amb la crema del carnestoltes, finalitzava una vesprada lúdica, divertida i participativa per tothom, gràcies a la col·laboració i coordinació de tots els col·lectius escolars i municipals implicats.
 
Visca Carnestoltes !


 
Font
:

Butlletí

Dona’ns la teua adreça electrònica i t’enviarem les novetats per correu


giny